יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

הקמת מרכז מידע חדש בארגון

כאשר מקימים מרכז מידע חדש בארגון השלב הראשון והחשוב ביותר הוא לערוך סקר צרכי מידע של עובדי הארגון.
אחרת, איך אפשר לדעת אילו שירותים מרכז המידע אמור לספק?
סקר צרכי מידע הוא בעצם די פשוט, למרות המילה המעט מפחידה "סקר".
כל מה שצריך הוא לבחור כמה אנשי מפתח בארגון, לקבוע פגישה ולשאול כמה שאלות:
1. ספר לי קצת על העבודה היומיומית שלך ועל הפרוייקטים שאתה עובד עליהם
    (תופתעו לגלות כמה אנשים אוהבים לדבר על העבודה שלהם :-).
2. מהם מקורות המידע שאתה משתמש בהם? (מגזינים, אתרי אינטרנט, פורומים וכד').
3. איזה מידע נדרש לך כדי לעשות את העבודה שלך באופן יעיל יותר?
4. באיזה פורמט היית רוצה לקבל את המידע? (אימייל, פגישה פנים מול פנים, באתר האינטראנט הארגוני וכד').

זהו, עכשיו צריך לשבת ולנתח את הממצאים, בתקווה שהם יתנו לנו מושג מהם השירותים שמרכז המידע צריך ויכול להציע לעובדי הארגון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה