יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

מודיעין תחרותי ברשתות החברתיות

אם אתם עוסקים במודיעין תחרותי ועדיין לא בדקתם אם למתחרים שלכם יש דף עסקי בפייסבוק, רוצו עכשיו ובדקו.
דף עסקי בפייסבוק מאפשר לנו לעקוב לא רק על מה שהמתחרה כותב אלא הרבה יותר חשוב, לעקוב אחר מה שכותבים הלקוחות שלו, השותפים שלו וכדומה.
אם פעם רצינו לדעת מה הבאגים במערכת של המתחרה שלנו הרי שהיינו צריכים לנבור באינטרנט ולהתפלל חזק חזק שאולי מישהו כתב על זה כתבה. היום, מספיק להכנס לפייסבוק ולראות מה חושבים על המתחרה שלנו.
חוכמת ההמונים במיטבה.
מה, אתם עדיין פה? עוד לא הלכתם לבדוק אם למתחרים שלכם יש עמוד עסקי? קדימה, רוצו לפייסבוק וללינקדאין מהר מהר, בדקו והרשמו.

בהצלחה !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה